söndag 26 juli 2009

Dejt som heter duga


Vi hade pratats vid via mail och telefon. Sett några kort av varandra också. Sen bestämde vi oss för att träffas.

Eftersom han var barnfri och inte jag så åkte jag hem till honom.


När jag ringde på dörren så öppnade en ganska lång, lite gråhårig man. Mmm, tänkte jag, han ser bättre ut än på bilderna.

-Välkommen Sandra, sa han och log ett varmt leende.

-Tack, sa jag, och gav honom en kram.

Hans utstrålning var mjuk men ändå stark och trygg. Han hade blå ögon och fylliga läppar.


Han visade mig in till köket.

-Vad vill du ha att dricka, frågade han. Lite vin eller någon drink?

-Jag kan ta lite vin, svarade jag.

Vi satte oss ner på hans altan, som låg utanför köket, och pratade och skojade lättsamt.


-Är du hungrig? frågade han.

-Ja, faktiskt. Ganska hungrig, svarade jag.

-Bra! Då sätter jag igång grillen, sa han.

Han slog igång grillen och gick sen in till köket.

-Ska jag hjälpa dig och skära sallad eller något? frågade jag.

-Ja det kan du göra, svarade han. Kom du!

Han plockar fram ingredienser till en sallad och visar mig skärbräda och kniv.

Jag går fram mot honom och känner hur luften är elektrisk mellan oss. Han ser mig i ögonen och tar min hand.

-Vad glad jag är att du är här, säger han och ler.

-Ja jag med, svarar jag, och ler tillbaka. Jag böjer mig lite fram och trycker en lätt kyss mot hans läppar.

-Mmmm, säger han, och ser mig i ögonen.

Vi fortsätter att göra iordning maten tillsammans. Ibland så går vi nära varann och smeker och kysser varandra. Jag känner hur det pirrar i magen. En härlig känsla!

Maten blir klar och vi sätter oss och äter under trevligt samtal. Det känns lätt och enkelt, men elektriskt.

När jag har ätit reser jag mig upp och ställer mig vid räcket och ser ut över tomten.

Då kommer han upp bakom mig och kysser min nacke.

-Mmmm, säger jag, och tar tag i hans höfter bakom mig.

Det börjar pirra i min mage igen och när han trycker sig mot mig så känner jag att han är hård.

-Ska vi ta kaffe nu på en gång eller ska vi vänta, viskar han.

-Vi väntar, viskar jag tillbaka.

Hans händer trevar sig fram över mina bröst. Mina vårtor står rakt ut och han känner det genom bh:n.

Jag vänder mig om mot honom och kysser honom hungrigt. Trycker mig mot honom så att jag känner hans styvhet.

-Kom vi går in till sovrummet, säger han.

-Ja, svarar jag.

Vi går in och han stänger dörren till altanen.

När vi komer in i sovrummet så kastar vi oss i varandras famn och kysser och smeker varandra passionerat. Vi smeker av varandra kläderna och lägger oss på sängen.

Jag suger honom, han slickar mig, jag rider honom, han tar mig doggystyle vi provar det mesta och det känns så rätt och skönt. Inget konstlat eller krystat, bara underbart.

Jag får orgasm många gånger. När han kommer sprutar han sin sperma på min rumpa.


När jag tror att jag är nöjd och fått de bästa orgasmerna så tar han fram en dildo.

-Får jag leka med den här i dig? säger han.

-Ja visst, svarar jag andfått.

Jag lägger mig på rygg och han böjer knä bredvid sängen. Han slickar mig och jag känner att jag fortfarande är sugen på mer. Under tiden han slickar mig så för han in dildon. Det går som en stöt igenom min kropp. Han hittar precis rätt, upp mot g-punkten.

Jag stönar och kvider av njutning. Han knullar mig med dildon samtidigt som han slickar mig på klitorisknappen.

Jag känner hur fittan sväller och trycker nästan ut dildon. Jag säger till honom att fortsätta.

Till slut kommer jag i en orgasm som gör att tårarna börjar rinna och jag känner hur det sprutar vätska från min fitta.

-Åh, en fontän! jublar min dejt.

-Gud så skönt! säger jag åt honom och ler och torkar tårarna.

-Ja helt underbart, säger han. Jag njuter så när tjejen njuter!

Vi kramas och slingrar oss runt varandra. Ligger sen och bara slappnar av och vilar efter vårt lilla "träningspass".


En underbar dejt helt enkelt;)

1 kommentar: