söndag 16 augusti 2009

Helg


Det var meningen att jag skulle umgås med min älskling i helgen men han måste jobba så jag kunde inte åka till honom.
Istället har jag varit hemma och städat garderober. Hahahaha, otroligt upphetsande!:D
I vilket fall som helst så kändes det väldigt skönt när det var gjort. Då kunde jag njuta av att bara slappa i TV-soffan.
När jag satt där så började jag tänka på min älskling. Jag drog filten över mig och stack in handen innanför mina mjukisbyxor. Smekte mig själv lite grand och tänkte på honom. Tog upp min telefon och skickade ett sms till honom att jag satt under filten och smekte mig själv.
Jag fick ett snabbt svar; Åh, vad du retas gumman!;) Nästa helg ska du få så att du tiger!
"Det låter ju lovande" svarade jag.
Efter TVn satte jag mig en stund vid datorn och chattade, sen var det godnatt. Ganska skönt att bara ta det lugnt faktiskt.

Puss till er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar